Institutul Cultural Independent este o organizație care apreciază tehnologia
În perioada aprilie-iunie 2016, Institutul Cultural Independent a implementat o aplicație de tip CRM (Customer Relationship Managament).
Această aplicație este deja folosită și joacă un rol important, activ, în dezvoltarea organizației, oferind multiple beneficii:
- îmbunătățește comunicarea între membrii echipei și între departamente prin reunirea informațiilor într-un singur loc;
- stimulează lucrul în echipă prin unificarea contribuțiilor individuale;
- permite planificarea activităților din organizație prin intermediul task-urilor și a evenimentelor care se pot introduce în calendar;
- potențează performanța în organizație prin facilitarea acțiunilor ce permit urmărirea obiectivelor până la atingerea lor cu succes;
- reduce timpii de răspuns către partenerii organizației;
- extinde capacitatea membrilor echipei de a prelua activități inițiate și documentate de alți colegi;
- oferă membrilor echipei un acces securizat la informații actualizate și bine organizate despre partenerii Institutului Cultural Independent;
- oferă un sistem avansat de raportare și transparență în acțiuni.